15 Ocak 2008 Salı

Japon Futbolunu Takip Etmek


Efendim bu Japonya'nın en baba spor gazetesi Sports Nippon. Önsayfada Sumo olmasından doğal birşey yok, ona itiraz etmiyoruz. Lakin Japonlar'dan rica ediyorum şu alfabe ve yayıncılık işine bir çare bulsunlar.

Alpay ve İlhan Mansız 2002'den sonra epey sızlanmışlardı Türk medyası unuttu bizi filan diyerek. Napalım Alpay, nasıl takip edelim sorması ayıp ?

Bir Fenerbahçeli olarak Zico'nun Japonya'da neler yaptığını öğrenmek için paralamıştım kendimi, sıkıştırdım birkaç Caponu da öğrendik birşeyler. Ama her seferinde nasıl yapalım, adım başı Japon'a rastlamıyoruz ki, olacak iş mi...

Galatasaraylılar da Inamoto'yu öğrenmek istediklerinde fıtık olmuşlardır kesin. Halbuki Nakata ve Nakamura'dan sonra oradan çok oyuncu yetişemeye başladı, biz de futbol sevdalıları olarak öğrenmek, okumak istiyoruz oradaki oyuncuların yaptıklarını. Mesela Celtic Koki Mizuno'yu transfer etti, Wolfsburg da Makoto Hasebe'nin işini bitirmek üzere ama gel gör ki bu haberleri İskoç ve Alman basınından öğreniyoruz, bunların ne menem adamlar olduğunu daha detaylı öğrenmek istediğimizde ise Japon yayınlarına bakıyoruz ama Ulusoy'un icraatlarını anlamaktan daha zor Japon Medyasını anlamak.

Ben pes ettim arkadaş...

Japon İmparatorları duysun bu sesi, samuraylarını emir versin.

Bu işi çözse çözse o çözer.

Hadi bakalım...

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa