24 Mart 2009 Salı

Can Dostlar



Senegalli Kader Mangane ve Fransız Jonathan Lacourt. Yolları Lens kulübünde kesişen iki oyuncu. Mangane İsviçre'nin Young Boys kulübünden 2007-08 sezonu için transfer edildikten sonra ona ilk hoşgeldin diyen isim Lacourt. Sadece 1 sene beraber oynamalarına rağmen de iki can dost. Geçtiğimiz hafta Rennes - Valenciennes maçında karşı karşıya geldiler. Mangane ceza sahasına 10 metre civarında bir yerde topu ıska geçip Lacourt'un ayağına daldı. Sonuç fibula kemiğinden kırılmış bir ayak, sezonu kapamış Lacourt ve Mangane'ye kırmızı kart. Şokun etkisinden yeni yeni kurtuluyor Mangane. Lacourt'u hastanede ziyaret ettikten sonra Le 10 Sport'a açıklama yapmış. Tuncay'ın Coupet'ye yazdığı mektuptan sonra okuduğum en içli özür bu.

"O an sesi duydum, hissettim. Ne olur olmasın diye dua ettim. Çok üzgünüm, acısı kalbime ok gibi saplandı. Ailesinden, kulübünden ve arkadaşımdan özür diliyorum. Futbol konuşmak istemiyorum. Ceza her neyse, üç maç, dört maç, iki ay...Önemli değil."

Etiketler:

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Tuncay ile Coupet arasında geçen nedir?

24 Mart 2009 15:15  
Blogger Alper Öcal dedi ki...

2004 yılında Lyon'daki CL maçında Tuncay bir pozisyonda Coupet'yi sakatlamış, sonrasında mektup yazmıştı.

Kalpten sevgiler ve o yıl AOS'nda oynanacak CL finalinde görüşmek dileğiyle vs... şeklinde

24 Mart 2009 15:51  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa