3 Ağustos 2009 Pazartesi
Çin İşi Lazio
Lazio formasında göğüs reklamı yok bu sene. 8 Ağustos'ta Inter ile Pekin'de oynayacakları İtalya Süper Kupa finali içinse özel bir anlaşmayla fotoğraftaki görseli kullanacaklar. Roma şehrinin turizm ofisiyle ortaklaşa aldıkları bir karar. Çin halkına "Roma sizi bekliyor "diyorlar. Dünya'nın en çok turist çeken şehirlerinden birini her fırsatta tanıtmaya devam ediyor İtalyanlar. Bizim formalar bu sene reklam kuşağı gibi ama sezon öncesi, devre arası hazırlıkları ve Avrupa kupası maçları için yurtdışında cirit atıyor kulüplerimiz. Bundan ne kadar faydalanılabileceğini işin profesyonelleri daha iyi bilirler ama merak ediyorum; İstanbul'un belediyesinin, turizm bürolarının hiç aklına geliyor mu bu fırsatları kullanmak ?
Aslında konuyla tam alakalı değil ama yazınızı görünce aklıma geldi.
YanıtlaSilGeçtiğimiz yaz olan Metallica konserinde "resmi" İstanbul armalı (belediyenin logosuydu yanlı hatırlamıyorsam) t-shirtler vardı o konsere özel olarak hazırlanmış.
Dediğim gibi, aynı konu olmasa da benzer bir yaklaşımın ürünü. Bu tip kücük hamleler takımlara artı olarak dönecektir sanırım.
Mesela Daum takımı sempatik bir takım haline getirmek istediğinden bahsetti. Bu yol için güzel bir örnek olabilir.