27 Aralık 2007 Perşembe

Nép Stadion



Münih filmini izledim az önce ama Münih'ten başka herşey geldi aklıma. Puskas, Hidegkuti, Czibor, Kocsis, Grosics ...

O kadar büyüklerdi ki, yıllardır övünürüz. Hani şu nasıl yendiğimizi anlamadığımız ve Halit Kıvanç ustanın dilinden düşürmediği takımdan bahsediyorum. Zamanında 32 maç üstüste kaybetmeyen, Almanya, İngiltere filan demeden 7-8 atan Mighty Magyars'dan. O anların en büyük yapısı, en canlı şahidi Nep Stadion. 2001'den sonraki adıyla da Ferenc Puskas Stadı.

Yapımında asker de dahil olmak üzere onlarca gönüllünün ter döktüğü, 5 sene içerisinde biten ve İngilizler'in 7-1 lik skorla en farklı mağlubiyetini aldığı stad.

Burada çekilmiş Münih filmi.

Hatırladım ve hatırlatayım dedim.

Ayrıca karar verdim, başlamışken oldukça stad gezeceğiz.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa