31 Mart 2008 Pazartesi

Servet'in T-Shirt'ü



İstanbul'da öğrenciyken Tophane'ye inmiştik bir bahar akşamında nargile için. Uzun senelerdir görmediğim bir arkadaşımı görmüş ve hasret gidermiştim ama giydiği t-shirt biraz garipti. T-Shirt üzerinde yazanı biliyor musun diye sordum, "yok aga" dedi. Nereden aldın diye sordum, doğum günü hediyesi cevabını aldım.

T-Shirt üzerindeki Türk insanının en çok kullandığı küfürlerden biriydi. Biraz önce aldığım bir elektronik postada da bu fotoğrafı aldım. Servet'in formu malum, Galatasaray'ın en değerlisi o yüzden demeç veriyor Bahri Havadır'a. Fakat giydiği t-shirt üzerinde yazandan da, kimlerin giydiğinden de habersiz sanırım.

Ona da hediye mi edildi bilmiyorum, ama sanıyorum t-shirt üzerinde yazanın "her şey bir öpücükle başladı ve sonunda böyle oldu" dediğini ve son kısmının kıpkırmızı ve kocaman bir ok ile karın bölgesini gösterdiğini bilse giymezdi Servet bunu.

Hele de bizim Iğdırlı türkücü Servet.

Ne mi var bunda ?

Hamile kıyafeti işte...

Etiketler:

3 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

haha koptum hocam ya sabah sabah çenem ağrıdı :)

1 Nisan 2008 09:36  
Blogger bRn dedi ki...

Performansı, t-shirt'i ve beresi,kupesi ile degisiyor/gelisiyor belkide

1 Nisan 2008 11:07  
Blogger le & yasin dedi ki...

belki oyle baslamistir ama :))

2 Nisan 2008 15:50  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa