10 Ağustos 2008 Pazar

Frederic Nimani



Frederic Nimani - Nimani olarak hızlı bir telaffuzu var haaakem der gibi değil - dünkü PSG maçında tek golü atan oyuncu. Kafa vuruşundaki sakin ama kararlı duruşu bana Henry'yi hatırlattı. Maçı izlemediğim için ne oynadı, nasıl oynadı bilemiyorum ama bugünkü gazete ve web sitelerinin en flaş adamı durumunda. Ben biraz kendim araştırdım ve 20 yaşındaki forvetin 2 senedir Monaco tarafından kiralık olarak verildiğini öğrendim. Bu sene ise Ricardo Gomes ona dar forvet rotasyonunda hayli zaman verecek gibi. Bloga not düşelim, zira daha çok ismi geçeceğe benzer Nimani'nin.

Etiketler: ,

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Dün izledim maçın tamamını.. Uzun boyunun etkisiyle çok hızlı değil ama çok savaşıyor, tekniği yetersiz gibi görünüyor ilk bakışta ama oyundan hiç düşmüyor ve kafa toplarında çok iyi..

Gerçi dün Psg savunmasında ne Armand ne de Sakho doğru düzgün pozisyon alamadılar onu tutarken.

11 Ağustos 2008 02:28  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa