15 Kasım 2008 Cumartesi

Besle Kargayı



Fenerbahçe'nin Fatih Terim Fiorentina'da görev yaparken Rui Costa'yı istediğini ve alacak gücü olduğunu düşünün. Cevabı ne olurdu sizce ? Bence Damien Comolli'nin ki ile aynı olurdu. Tottenham'ın kovulan, St. Etienne'in yeni futbol direktörü Damien Comolli, Arsene Wenger'in Matuidi ve Dabo transferi için "olmaz" dedi ve Fransız gençlerden elini eteğini çekmesini salık verdi. Olabilir, ama bu Comolli'nin bir özelliğini daha söylemezsek olmaz. Postun esprisi orda asıl. Damien Comolli zamanında Arsene Wenger için 7 sene Fransa Ligi'ni tarayan; Clichy, Eboue ve Kolo Toure gibi oyuncuları Arsenal'e kazandıran isimdir. Koynunda yılan beslemiş Wenger...

Etiketler:

2 Yorum:

Blogger pclion dedi ki...

:) Allahın scout'u Wenger'e kafa tutuyor. Bu dünyanın çizisi çıktı yahu.

Alper abi, blogun rss'inde uzun süredir sorun var gibi. Ne yaptıysam bir türlü senin yazıların düşmüyor hiçbir okuyucuya. En son blogger kapandıktan sonra yazdığım "İkinci Şube" yazısı geldi, o günden beri yok. Haberin olsun diye söylüyorum...

15 Kasım 2008 23:00  
Blogger Alper Öcal dedi ki...

@pclion

Haberim var, sizin blogları gezerken farkettim ama niye olduğunu bilmiyorum ben de. Benim ayarlarımla ilgili yapabileceğim birşey var mı, onu da bilmiyorum.

Bu arada bakmadan gecmeyin bölümünü düzenliyorum. O yüzden birkaç gün yerinde olmayacak.

16 Kasım 2008 01:19  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa