19 Ocak 2009 Pazartesi

Serie A'nın En İyileri



2008 bitti ama ödülleri bitmedi. İtalya Serie A'nın en iyileri ödüllerini bu gece aldı. Şampiyon 4 ödül birden alan Juventus oldu. Inter'de Ibrahimovic en iyi oyuncu, en iyi yabancı oyuncu ve en güzel gol ödülleriyle hat-trick yaptı. Ben olsam sıcağı sıcağına Cannavaro'ya bir taş atardım ama henüz birşey duymadım, hala bekliyorum. Juventus'ta ise Del Piero en iyi İtalyan oyuncu ve en sevilen oyuncu ödüllerini aldı. Takım arkadaşları Chiellini en iyi savunma oyuncusu, Buffon ise en iyi kaleci ödülünü kaptılar. Napoli'den Marek Hamsik en iyi genç oyuncu, Fiorentina'dan Cesare Prandelli en iyi teknik adam ödülüyle boy gösterdi. En iyi hakem ise Rossetti oldu. Velakin Kaka transferi sayesinde manşet olamadılar. Seneye artık...

Etiketler:

1 Yorum:

Blogger Alfredo dedi ki...

Marek'in gözlüklerine bittim vallahi :D

20 Ocak 2009 22:54  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa