17 Şubat 2009 Salı

Di Stefano'dan Masallar



Fenerbahçe'de taraftar duble Kazım'a ne gözle bakıyorsa, Real Madrid'de de Drenthe'ye benzer gözle bakılıyor. Benim bakışım da farklı değil. Kazım gene milli takımda Fatih Terim'in elinde, geçen sene de Zico'nun elinde zaman zaman fena işler yapmamıştı. Drenthe için böyle bir şey de hatırlamıyorum. Real Madrid'in fark yiyeceği söylenen Barcelona maçında biraz kıpırdamıştı o kadar. Taraftarı da her fırsatta yuhalıyor Drenthe'yi. Di Stefano da Hollanda'da ünlü bir spor programının Drenthe'yi sorması üzerine televizyon kanalıyla nasihat etme gereği duymuş. Tam dedemlik bir nasihat...

"Real Madrid'de bana herşeyi sorarlar. Drenthe'nin de hücumdan ziyade savunması üzerine çalışması gerek, ayrıca saçını kestirmeli ve küpelerini de çıkarmalı"

Drenthe cephesinde etkisi ise La Fontaine'den masallar nispetinde.

"Di Stefano'nun sözünü her zaman dinlerim. Herşeyimi de Real Madrid'e veriyorum ama saçlar ve küpe konusu kişisel tercihim. Kendim olmayı seviyorum, tavsiyesini dinlemiyorum"

Bu performansın üzerine bir de bu demeç ile, Bernabeu'yu seneye rüyasında görür ancak Drenthe.

Etiketler:

1 Yorum:

Blogger Alfredo dedi ki...

niye cevap verme gereği duymuş ki.Gülüp geçmesi gerekirken yaptığına bak.

son söylediğnede katılmamak elde değil...

"Bu performansın üzerine bir de bu demeç ile, Bernabeu'yu seneye rüyasında görür ancak Drenthe"

17 Şubat 2009 22:22  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa