22 Haziran 2009 Pazartesi

Gökhan Zan ve Galatasaray



Haldun Üstünel son yıllarda Türk futbolunun Hakan Bilal Kutlualp ile birlikte gördüğü en iş bitirici yöneticilerden. Bedava alınan Servet'i 7 milyon € bedelle satıp, ardından yine bir başka milli takım stoperini bedavaya almak kim ne derse desin yönetim başarısıdır. Bunu cebe koyup işin futbol kısmıyla devam edelim. Yeni Servet umuduyla yaklaşıyor Galatasaray taraftarı bu transfere. Ben o derece iyimser değilim. Servet Türkiye'de peşpeşe gelen Ukrayna ve Milan maçlarının kurbanı olmuştu. Dönemin en formda forveti Shevchenko karşısında gösterdiği performans tüm kariyerini yok etmişti Servet'in. Bunun dışında taş çatlasa 5-6 maçını daha sayarsınız, başka kötü maçını sayamazsınız Servet'in. Oynadığı takımların her zaman bankosu olan, istikrarlı ve stoper nitelikleri Türkiye şartlarında üst düzey ulan bir oyuncu Servet. Gökhan Zan ise son 68 maçın sadece 39'unda forma giyebilen koyunun olmadığı yerdeki Abdurrahman Çelebi. Galatasaray bu sene sürekli şikayet ettiği sağlık kurulunun eline müzmin bir sakat emanet ediyor. Üstelik fiziği ve çalışkanlığı dışında stoper nitelikleri vasat hatta kötü olan bir sakat. Kewell gibi kalitesi yüksek bir sakat değil. Şu kadarını söyleyeyim; ben başka hiçbir stoperin topa müdahale ederken toptan uzaklaşıp mesafe bıraktığını görmedim ömrümde. Sadece Gökhan da gördüm,. Yine de bu mali koşullarla alınabilecek en iyi risk Gökhan Zan. İzleyip göreceğiz. Beşiktaş'ta ise söylenenler doğruysa kabare devam ediyor. Böyle efsane bir sezon ancak böyle kötü bir yönetimle burnundan gelebilirdi Beşiktaş taraftarının...

Etiketler: ,

4 Yorum:

Blogger Yiğit dedi ki...

güzel bir yazı. blog'unuzu ilgi ile takip ediyorum.

22 Haziran 2009 20:40  
Anonymous Adsız dedi ki...

Onyewu'da Fener'e transfer oldu..

22 Haziran 2009 21:35  
Blogger Jordi Metal dedi ki...

Alper

Sağlık ekimiz görevden aldı :)

22 Haziran 2009 23:23  
Blogger Parma Maniac dedi ki...

Toptan uzaklaşarak müdahale etmekle hangi pozisyonu söylemeye çalıştığını anlıyorum Alper..:) Hayatımda daha komik bir hareket gördüm mü bilmiyorum, gördüğüm en dumur edici hadiselerden biridir o yeşil sahalarda..

23 Haziran 2009 00:29  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa