28 Ocak 2010 Perşembe

Manchester City Ne Kadar Büyük ?


Büyük kulüp mefhumunun berraklığı eskinin futbol ortamında kaldı. İşin içine şirketleşme ve para girince flulaştı. Hangi kulübün ne kadar büyük olduğunu artık bilançodaki sıfır sayısı belirliyor. Manchester City her geçen gün daha da büyürken, Nottingham Forest'ın ismi sadece eski almanaklarda büyük. Futbolcular da seçimlerini genellikle bu trende uygun yapıyorlar. İstisnalar yok mu ? Var tabi. Fenerbahçe için Madson dedikodusu geçtiğinde twitter aracılığı ile "Santos'tan alınacak oyuncu Paulo Henrique" demiştim. Şu sıralar Paulo Henrique ile Manchester City'nin ismi birlikte anılıyor. Ama, henüz 20 yaşındaki bu yetenek küpü, Manchester City'ye giderin kralını yaptı. "Ben büyük kulüplerde oynamak istiyorum" dedi. Saydığı kulüpler Milan, Real Madrid ve Barcelona. Yetenek paçalarından akıyor, gençsin, bir de Pele'nin kulübünde el üstünde olunca rahatsın tabi.

Etiketler:

1 Yorum:

Blogger Rüzgar Karabulut dedi ki...

benim için çok büyük, seviyorum bu klubü ama bide iyi hoca bulabilseler :(

29 Ocak 2010 13:10  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa