10 Mart 2008 Pazartesi

Sevtap Parman ve KOP





Efendim ne alakası var demeyin, aslında yok zaten ama bizimkisi bir hayal. Eskiden İngiltere'deki kupa maçlarını izleyemiyorduk, haliyle bu efsane "Que Sera Sera" parçasının İngiliz futbol kültüründe bir tezahürata ilham kaynağı olduğunu bilmiyorduk. En azından ben bilmiyordum, aynı şekilde parçadaki nakaratın "the final's ours to see" olarak söylendiğini de.

Bunu duyunca aklıma Sevtap Parman geldi, nasıl gelmesin ki. Baksanıza şu videoya.

Şahsen Bayan Popo'nun Kop tribününe şu dansıyla birlikte Que Sera Sera söyletebilme ihtimalini düşünüyorum. Sevda Demirel efsane maratonda Parma maçı izliyorsa, Sevtap Parman da yapar efendim.

Etiketler:

1 Yorum:

Blogger Borges dedi ki...

:))))

Bir sey demek istemiyorum, sabah sabah bes kere dinledim ben bu muhtesem sarkiyi..

11 Mart 2008 12:26  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa