1 Mart 2009 Pazar

295 Kişilik Akşam Yemeği



Zico'nun takımının Villa Park'taki 1-1 sayesinde evinde daha avantajlı olacağı gerçekti fakat ben yine de Aston Villa'nın bu kadar çabuk pes edeceğini düşünmüyordum. Şampiyonlar Ligi fırsatı var Aston Villa'nın, dün Fulham Arsenal'e çelmeyi takınca şansları daha da arttı ama yine de Moskova'ya 8 as oyuncuyu götürmemek fazla radikaldi. Sonunda da utanç duyulacak bir oyunun ardından elendiler. Dua etmeliler ki 2 gol yediler sadece. Hal böyle olunca Rusya'ya deplasmana giden ve boynu bükük ayrılan 295 taraftar uçakta bunun hesabını sormuş hocalarına. Fazla tatmin olmamışlar alınan cevaplardan, Martin O'neill de çareyi bazı oyuncuların da katılacağı bir yemek organize etmekte bulmuş. Akşam yemeği Villa Park'ta ve bütün masraflar kulübe ait.

Etiketler:

1 Yorum:

Blogger cagliari42 dedi ki...

wagner love ve uefa gol krallığı konusu geçtiğinde villa'nın tur atlayacağını, bu yüzden brezilyalının gol sayısını artıramayacağını yazmıştım. hem 2 gol atıp, hem de turu geçerek beni yanılttı. sanırım rekor artık o kadar uzak değil. villa'yı finale bekliyordum ama o'neill pek sallamadı uefa'yı.

1 Mart 2009 20:23  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa