30 Mayıs 2009 Cumartesi

Şampiyon Beşiktaş



Benim için tuttuğum takımdan ötürü eziyet gibi geçse de bir sezon daha bitti Türkiye'de. Beşiktaş ikinci devrede aldığı 43 puan ile şampiyon oldu. TFF'nin her zaman ki saçmalıklarından ötürü kupayla tur atamasalar da yazın en mutlusu onlar. Emeği geçen herkesi tebrik etmek lazım ama bundan sonra işleri daha da zor. Orada kalabilmek ve daha yukarıya tırmanabilmek için doğru hamleler yapmaları şart. Denizli'nin Fenerbahçe ile yaşadığı o kötü Şampiyonlar Ligi kariyerini de kurtarma hırsıyla umutlanabilir Beşiktaşlılar. Tekrar tebrikler.

Son sözü de Konyaspor ve Fenerbahçe için söyleyeyim. Biri memleketim diğeri de tuttuğum takım. Herşeyiyle haketmiştir Konyaspor küme düşmeyi. Yönetimin yaptığı hataları, herşeyi bir yana koyuyorum ve şunu diyorum. En iyi topçusu Veysel olan takımdan hayır gelmez arkadaş Türk futboluna.

Fenerbahçe de başkanına nazire yaparcasına gerçekten yürüdüğü bir sezonu olabilecek en iyi yerde bitirdi, eziyet gibiydi ama yine de bir tarafım mutlu. Ne Beşiktaş'a, ne Denizli'ye, ne Konya'ya, ne Sivas'a, ne de Trabzon'a... Hiç akçeli işlere girmeden, hesap kitap yapmadan tek puan vermedi hiçbirine bu takım. İslam Çupi'nin yüzünü kara çıkarmadılar, o lafı çöpe attırmadılar...

Etiketler: ,

1 Yorum:

Blogger varol döken dedi ki...

valla sorma alper, öyle sevindim ki, camdan kendimi 20 beşiktaşlıyı sustururken buldum... biraz züğürt tesellisi ama aynen dediğin gibi çatır çutur yenmeleri, kimsenin gözünün yaşına bakmamaları bir kez daha fenerbahçe'yi neden sevdiğimi anlattı ve kimsenin de neden sevmediğini...

güiza da sezon sonunda açıldı, gerçekten iyi oynadı son 4-5 maç... ikili forvette çok daha iş yapacaktır diye düşünüyorum, hele ki bugünkü daum haberleri doğruysa...

beşiktaş'ı kutluyor ve hiçbir şeye değilse şu aragones'in insanın içindeki futbol aşkını öldürecek suratından kurtulacağımıza seviniyorum...

not: bir de roberto carlos siktirip giderse benden mutlusu olmaz...

1 Haziran 2009 10:47  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa