20 Temmuz 2009 Pazartesi

Alman Futbolcular ve Köpekleri



İnsanın kendine en yakın gördüğü hayvandır derler köpek için. Derler diyorum çünkü benim bildiğim bir his değil. Olmadı hiç köpeğim, olmasını da istemedim. Hayvan severim ama köpekler uzaktan bana o kadar da sevimli ve cana yakın gelmediler. Köpeklere duydum yakınlık Amores Perros filmindeki merhametten ibaret sadece. Alman futbolcular içinse bir köpekten daha fazlasını ifade ediyorlar sanırım. Felix Magath ne zır deli olduğunu şu fotoğraftan anlamak mümkün. El kadar çocuğun yanına zebellah gibi şu iki köpeği hayatta sokmam ben. Lessie bile olsa.




Berti Vogts'un yaptığı da iş değil. Boku var, tüyü var, pençesi var. Güzelim Porsche'un içine sokulmaz o köpek.



Dieter Höttges pek kimsenin bilmediği, ama zamanın iyi kanat beklerinden biridir. Demirayak derlermiş sert oyunu, dayanıklılığı, gücü sebebiyle. Seçtiği köpekle içindeki sevecen çocuğu dışavuruyor sanırım.



Eşi ördek beslemek derdinde, Litti'nin gözü kurt köpeğinde. Höttges ve Litti'nin fotoğraflardaki yerini de değiştirmek lazım karakter itibariyle.



Arkada Mao portresi, sandalyede oturuş, dizinin dibinde el pençe duran bu yırtıcı köpek. Bütün haşmetini, karizmasını sergilemiş Paul Breitner; ama Effenberg olmak, korkusuz başka birşey elbette. Köpek kesmemiş Effenberg'i.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa