4 Şubat 2009 Çarşamba

Ronopoly



Türkiye'de birçok ünlü futbolcunun futbolu bıraktıktan sonra ekonomik kriz içerisinde olduğunu çok kez okudum. Kazandıkları milyarlarca lirayı nasıl bu kadar kötü kullandıklarını, kumar meraklarını filan da anlayamadım. El oğlu bizimkiler gibi değil elbette, har vurup harmans savurmuyor. En azından bizimkiler kadar değil. Cristiano Ronaldo gayrımenkul canavarı mesela. Memleketi Madeira'dan - Portekiz'in turistik ve otonom bir adasıdır - 4 müstakil ev ve 8 milyon sterlin değerinde 1 otel almış. Rio Ferdinand da çocukluğumuzun vazgeçilmez oyunu olan Monopoly'den esinlenip Ronopoly lakabını takmış Portekizliye. Ben şahsen beğendim, cuk oturmuş. Ben Ronaldo'nun yerinde olsam riski azaltır, yumurtayı farklı sepetlere dağıtırdım. Evleri değişik memleketlerden alırdım. Züğürt çenesi işte...

Etiketler:

1 Yorum:

Blogger papaz dedi ki...

araba alması lazım 1 tane de:)

5 Şubat 2009 02:13  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa