12 Ağustos 2009 Çarşamba

Recaro Pişmanlığı



"Arsenal'den ayrıldığım için elbette pişmanım. Premier Lig'de ilk 4 mücadelesi veren, Şampiyonlar Ligi'nde mücadele eden, Avrupa'nın en heyecan verici takımlarından birinde her hafta, düzenli oynuyordum. Ayrıca Dünya'nın en iyi teknik adamlarından Arsene Wenger'in yönetimi altındaydım. Ona borçluyum. Onun sayesinde çok yönlü oyunumu geliştirdim. Fiziksel olarak daha sağlam, etrafına bakmayı öğrenen, daha iyi pas atabilen bir takım oyuncusu oldum. Wenger altında kimse kötüye gidemez. Arsenal'den ayrılmak iyi bir seçim değildi. Bir futbolcu oynadığı sürece var olur ve takımına katkıda bulunur. Barcelona benim çocukluk hayalimdi ama oynama şansı elde edemediğim sürece devam edemezdim."

Alexander Hleb

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa